skip to main |
skip to sidebar
|
|
 |
| Popular Post |
|
|
Η νίκη της Μπαρτσελόνα έγινε… σοκολάτα!
Φαίνεται πως η καζούρα προς τους Μαδριλένους για το 5-0 στο ντέρμπι θα κρατήσει πολύ καιρό ακόμη… Η νίκη της Μπαρτσελόνα γιορτάστηκε, τραγουδήθηκε, τώρα ήρθε η ώρα να γίνει και… σοκολάτα!Μόνο που δεν έχει κανένα τυχαίο σχήμα αλλά τη… μούντζα ή τα «πέντε δάκτυλα απόλαυσης» όπως τα ονόμασαν πολλοί!Η σοκολάτα αυτή είναι φόρος τιμής μιας ισπανικής ζαχαροπλαστικής εταιρίας, η οποία βρήκε αυτό τον περίεργο τρόπο για να γιορτάσει τη νίκη με 5-0 των Καταλανών επί των Μαδριλένων.Πάνω στη σοκολάτα υπάρχει το σήμα της Μπαρτσελόνα, ενώ αναγράφεται «φάε αυτό το μικρό χέρι».Όσο για την τιμή της; Τι άλλο από… 5 ευρώ!