Popular Post

To 21% των Ελλήνων ψωνίζει από το διαδίκτυο!

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου. Πρόσφατα η εταιρεία ερευνών “Nielsen” διαπίστωσε ότι το 21% των Ελλήνων έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω ιστοσελίδων , αν και το ποσοστό αυτό θεωρείται χαμηλό για τα δεδομένα της υπόλοιπης ευρώπης.
Ωστόσο η έρευνα της Nielsen επισημαίνει ό,τι οι Έλληνες δίνουν μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, με το συντριπτικό μάλιστα ποσοστό του 70%. Ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%.
Επιπλέον ένας στους τρεις Ευρωπαίους συνολικά και ένας στους τέσσερις Έλληνες, δηλώνει πως χρησιμοποιεί τα socialmedia (blogs, facebook, twitter κτλ) για να πάρει τις σωστές αγοραστικές αποφάσεις. Τέλος, το 41% παγκοσμίως και το 44% στην Ελλάδα τονίζει πως είναι πιο πιθανό να ανεβάσει κάποια αρνητική παρά θετική κριτική στα socialmedia, δημιουργώντας έναν επιπλέον πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμοστούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον.