Popular Post

Είχε ρημάξει τα Ι.Χ.

Στα χέρια της Αστυνομίας έπεσε ένας 20χρονος χθες το πρωί, όταν αποπειράθηκε να διαρρήξει Ι.Χ. αυτοκίνητο στην περιοχή του Αλίμου.
Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο εν λόγω άνδρας, μέσα σε διάστημα τριών μηνών είχε διαρρήξει συνολικά 22 αυτοκίνητα, από τα οποία αφαίρεσε χρήματα, κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικές συσκευές, ατομικά έγγραφα και εξαρτήματα των αυτοκινήτων.
Ο συλληφθείς δρούσε στις περιοχές της Βούλας, της Βουλιαγμένης, της Βάρης, της Γλυφάδας, του Ελληνικού και της Αργυρούπολης.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.